Στην Ι. Μονή Παναγίας Φανερωμένης Χιλιομοδίου, σύμφωνα με το ανακοινωθέν πρόγραμμά του για την Αγία και Μεγάλη Τεσσαρακοστή, λειτούργησε ο Σεβ. Μητροπολίτης Κορίνθου κ. Διονύσιος, πλαισιούμενος υπό των Αιδεσ. Πρωτ. π. Παντελεήμονος Ρωμέση, π. Αθανασίου Κοντογιάννη, π. ΠέτρουΤζέκου και από τους Διακόνους του.

Απευθυνόμενος προς τους ευσεβείς Χριστιανούς, που συνέρρευσαν στην Ι. Μονή για να λάβουν την ευλογία του Τιμίου Σταυρού και να τιμήσουν τον Άγιο Σωφρόνιο, ο σεπτός Ποιμενάρχης μας κ. Διονύσιος αναφέρθηκε στην δύναμη του Τιμίου και Ζωοποιού Σταυρού και στους λόγους για τους οποίους η Αγία Εκκλησία μας Τον θέτει στο κέντρο των Ι. Ναών, ώστε οι πιστοί να λαμβάνουν θάρρος και ισχύ για να συνεχίσουν τον πνευματικό αγώνα τους για την Αγία και Μεγάλη Τεσσαρακοστή. Συν τοις άλλοις, δεν παρέλειψε να αναφερθεί στην συγκυρία του ταυτόχρονου εορτασμού της Κυριακής της Σταυροπροσκυνήσεως με την μνήμη του Αγίου Σωφρονίου και την ιδιαίτερη ευλογία, που έχει επιφυλαχθεί στην Τοπικήμας Εκκλησία, να φυλάσσεται στην Ι. Μονή Παναγίας Φανερωμένης Χιλιομοδίου, η Τιμία Κάρα του Αγίου Σωφρονίου, Πατριάρχου Ιεροσολύμων, του οποίου η μνήμη εορτάζεται την 11η Μαρτίου έκαστου έτους και στον οποίο οφείλουμε την Ελληνικότητα των Ι. Προσκυνημάτων στην Αγία Γη, την συγγραφή βίων Αγίων, τις Ευχές των Αγίων Επιφανείων καθώς και πλήθος τροπαρίων και υμνολογικών κανόνων.

Το απόγευμα της ίδιας ημέρας στον Καθεδρικό Ι. Ναό του Αποστόλου Παύλου Κορίνθου, ο Σεβ. Μητροπολίτης μας χοροστάτησε στην Ι. Ακολουθία των Χαιρετισμών του Τιμίου Σταυρού, στην οποία συμμετείχαν όλοι οι Κληρικοί της πόλεως Κορίνθου.

Στον λόγο του προς το ευσεβές Εκκλησίασμα ο σεπτός Ποιμενάρχης μας αναφέρθηκε στον βίο του Τοπικού Αγίου Κοδράτου του εν Κορίνθω και των πέντε συν Αυτώ Αγίων Μαρτύρων, που η μνήμη τους εορτάζετο το Σάββατο 10 Μαρτίου, καθώς και στα ερείπια της παλαιοχριστιανικής Βασιλικής, που βρίσκεται κοντά στην Αρχαία Κόρινθο  και τιμάται στο όνομά Τους. Ακολούθως, ανέλυσε την Αποστολική περικοπή της Γ΄ Κυριακής των Νηστειών, τονίζοντας ότι ο κάθε πιστός οφείλει να λάβει τον σταυρό του, να ακολουθήσει την σταυρική πορεία του Κυρίου μας και μέσω αυτής να οδηγηθεί στην προσωπική του ανάσταση και στην πνευματική του τελείωση.