Tue. Jan 21st, 2020

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε στο Αλεξάνδρειο Συνεδριακό Κέντρο το Σχολείο Τουρισμού OnTour (εικόνες)

Το Σχολείο Τουρισμού OnTour (ΣΤΟΤ), η πανελλαδική εκπαιδευτική και μη κερδοσκοπική δράση, που υλοποιήθηκε 27-28 Νοεμβρίου στο Αλεξάνδρειο Συνεδριακό Κέντρο Λουτρακίου ολοκληρώθηκε με επιτυχία.

Για πρώτη φορά και για δύο συνεχόμενες ημέρες, περισσότεροι από  200  συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν εξειδικευμένους εισηγητές του τουριστικού κλάδου και να συμμετέχουν ενεργά σε μια δράση πρωτοβουλίας του Τουριστικού Οργανισμού Λουτρακίου και της Ένωσης Ξενοδόχων Ν. Κορινθίας.
Το γεγονός πραγματοποιήθηκε με την έμπρακτη υποστήριξη τόσο του Δήμου Λουτρακίου – Περαχώρας – Αγ. Θεοδώρων όσο και του Επιμελητηρίου Κορινθίας που αγκάλιασαν την ιδέα από την πρώτη στιγμή.

To Σχολείου Τουρισμού OnTour διοργανώνεται Πανελλαδικά από το  ΙΝΣΕΤΕ (Ινστιτούτο του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων) σε συνεργασία με το ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ, από το οποίο και έχει εμπνευστεί. Οι εισηγητές του, όλοι καταξιωμένοι επαγγελματίες στον χώρο τους, μετέδωσαν τις γνώσεις τους σε περισσότερους από 200 συμμετέχοντες, σε μια σειρά από σύγχρονα θέματα, που αφορούν το χώρο του Τουρισμού και όχι μόνο.

Οι κύριοι, Γιώργος Κουτσοκώστας, Υποδιευθυντής Εκπαίδευσης του Ινστιτούτου ΣΕΤΕ και Ανδρέας Ζαγάκος, Επιχειρηματίας Επισιτισμού και Συνιδρυτής ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ με την ομιλία τους: “Γίνε ο Concierge της περιοχής σου”, άνοιξαν την αυλαία των ομιλιών και υπέδειξαν τη σπουδαιότητα της ιδιότητας του πρεσβευτή του προορισμού.

Ο κος Σωτήρης Μυλωνάς, ιδρυτής της Msolutions Management and Sustainability Solutions, ανέπτυξε για τους τρόπους επίτευξης της αειφορίας σε μικρές ξενοδοχειακές μονάδες, μέσα από την εισήγησή του με τίτλο “Sustainability in Hospitality, βέλτιστες πρακτικές”.

Η κα Λία Ζαμπέτογλου Hospitality Expert, Διευθύντρια εκπαίδευσης του Ινστιτούτου του ΣΕΤΕ, παρουσίασε μεθόδους αξιολόγησης προσωπικού με σκοπό την ανάπτυξη του ιδίου του εργαζομένου αλλά και της επιχείρησης, μέσα από την ομιλία της: “Διαχείριση Απόδοσης & Αξιολόγηση Προσωπικού” Αναδεικνύοντας τα ταλέντα της ομάδας μας.

Ο κα Βάνια Κάμτσιου Senior Trainer & Founder της Welcome Global, ανέλυσε τη σπουδαιότητα της αποτελεσματικής διαχείρισης των παραπόνων των πελατών, μέσα από την ομιλία του “Χειρισμός παραπόνων και δυσαρέσκειας πελατών ”

Ο κος Χάρης Τζαννής καθηγητής επικοινωνίας της γαστρονομίας στο Metropolitan College, ιδρυτής του Delio Food Hub και συντάκτης γαστρονομίας ανέφερε στοιχεία από μελέτες και στατιστικές, που αφορούν τους μελλοντικούς επισκέπτες ενός  προορισμού, μέσα από την ομιλία του: “Γαστρονομία και Τουρισμός” Η σημασία της τοπικής κουζίνας στην ανάπτυξη του τουριστικού προϊόντος.

Ο κος Πέτρος Ρούσης Σύμβουλος εκπαίδευσης και εκπαιδευτής ανέλυσε τρόπους αποτελεσματικής επικοινωνίας με τους πελάτες, μέσα από την ομιλία του “Εξυπηρέτηση Πελατών” εντοπίζοντας παράλληλα τις ιδιαίτερες προσδοκίες και ανάγκες.

Τέλος ο κος Σωτήρης Βαρελάς Σύμβουλος Τουρισμού, ανέφερε για την παροχή υπηρεσιών στο επισκέπτη, και τρόπους καλύτερης προβολής και ανάδειξης της επιχείρησης, μέσα από την ομιλία του: “Στρατηγική για Σύγχρονους Τουριστικούς Οργανισμούς”.

Τη δεύτερη μέρα πραγματοποιήθηκαν τα 2 workshops:

  1. «Σύγχρονο γαστρονομικό μάρκετινγκ», Τί ζητούν σήμερα οι νέοι καταναλωτές;» από τον κο Χάρη Τζαννή και
  2. «Πώς θα βγάλετε ΧΡΥΣΑΦΙ από τα παράπονα των πελατών σας!» από τον κο Δημήτρη Σεραφειμίδη,

τα οποία παρακολούθησαν συνολικά 65 επαγγελματίες – ιδιοκτήτες και στελέχη τουριστικών μονάδων – ξενοδοχείων και επισιτιστικών επιχειρήσεων.

Οι διαλέξεις κράτησαν αμείωτο το ενδιαφέρον του κοινού μέχρι το τέλος, καθώς ο σύγχρονος τρόπος παρουσίασης αλλά και η μέθοδος της διάδρασης με το κοινό, πρωτοποριακό για την περιοχή μας σε αντίστοιχη εκδήλωση, έδωσαν τη δυνατότητα στους συμμετέχοντες να θέσουν ερωτήσεις αλλά και να ψηφίσει στα ερωτήματα των εισηγητών.

Η τοπική οργανωτική ομάδα του Σχολείου Τουρισμού OnTour ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ, με το παρόν δελτίο θα ήθελε να  ευχαριστήσει ιδιαίτερα

  • Το προσωπικό από το Αλεξάνδρειο Συνεδριακό Κέντρο Λουτρακίου
  • τις εταιρίες @rtenet Desiglab, Angelakis Digital, Armonia Boutique Hotel, Compugen, Coralle seaside Café Bar, Daphne’s Club, Dimoprasion.gr, Ευρωπροοδος, Experience Corinthia, Fasma, Galaxy Hotel, Τα Γεράνεια, Kalamaki Beach Resort, Καλομοίρη Οινοποιία, Κοχύλι, Λογότυπο Γραφικές Τέχνες, Μαϊστράλι, Mantas Group, Nereides Luxury Villas, Photo τέχνη, Γιάννης Αλεξανδρής, Plaza Hotel, Στρούγκα-εστιατόριο, Theoxenia Hotel, Loutraki Thermal Spa, Umami, Αλεξάνδρειο Συνεδριακό Κέντρο Λουτρακίου, Οικονόμου, KSD business solutions
  • και τους χορηγούς επικοινωνίας AirNews.gr, Loutraki Blog

που συνέβαλαν καθοριστικά στη υλοποίηση της διοργάνωσης.


Οι κυρίες κα Ανδριανή Μπέζιου και κα Δανάη Φουντή λειτούργησαν υποδειγματικά στο ρόλο του παρουσιαστή της εκδήλωσης, ενώ οι 17 εθελοντές έδωσαν ψυχή και ενέργεια στην εκδήλωση:

Πάνος Τσέρμος, Χριστίνα Λιάρου, Ναυσικά-Δέσποινα Αλεξοπούλου, Ιωάννης Μπενετάτος, Αλίκη Πόρα, Βασιλική Ανικολαΐτη, Μαρία – Ελένη Κάντζου, Κανέλλα Μαρκέλλου, Αθανάσιος Κούστας, Γιώργος Ζαχαρής, Δημήτρης Μπόρσης, Παναγιώτα Μερμίγκη, Τέα Πάπα, Στέφανος Ζάρκος, Άγγελος Ρεκουνιώτης, Μάρε – Γκλεν Ντερβίση, Μάλαμα Τσελεπιδάκη