Mon. Sep 28th, 2020

Ινστιτούτο Καταναλωτών Κορινθίας: Καταγγελίες για μη καταβολή κοινωνικού μερίσματος

Μετά από συνεχείς καταγγελίες, τόσο μελών μας, όσο και λοιπών Καταναλωτών πολιτών για μη καταβολή κοινωνικού μερίσματος, ενώ πληρούσαν τις προϋποθέσεις, ΑΜΕΑ η γονέων ΑΜΕΑ με πολύ χαμηλό εισόδημα και από μηδενικά έως πολύ χαμηλής αξίας περιουσιακά στοιχεία, καθώς και μελών μας μακροχρόνια ανέργων αρχηγών μονογονεϊκών οικογενειών (σε μία μάλιστα περίπτωση 44 μηνών άνεργη), που συνοδεύονται από την εκτύπωση της απορριπτικής αποφάσεις για το κοινωνικό μέρισμα 2019, πάρεμβήκαμε ξανά στους αρμόδιους φορείς ως ακολούθως:

1.     Οι τηλεφωνικοί αριθμοί της ΑΑΔΕ για το κοινωνικό μέρισμα 2131621000, δεν είναι ειδικοί τηλεφωνικοί αριθμοί, όπως αναληθώς υποστήριξε ο   υπουργός οικονομικών με δελτίο τύπου, αλλά τηλεφωνικός αριθμός που ανέκαθεν διέθετε η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ) για δικαιούχους επιδομάτων.

2.     Ο παραπάνω τηλεφωνικός αριθμός είναι μονίμως κατειλημμένος, όσες φορές και αν προσπαθήσει καταναλωτής να επικοινωνήσει με αυτόν και μόνο ο τηλεφωνικός αριθμός της ΗΔΙΚΑ ,213 2168400, εξυπηρετεί τους καταναλωτές, έστω και με δυσκολία.

3.     Οι δικαιολογίες που αναφέρονται από τους αρμόδιους φορείς για το μπάχαλο και την ταλαιπωρία (ιδίως των ατόμων ΑΜΕΑ και των μακροχρόνιων ανέργων), όπως προέκυψε από την υπεύθυνη πληροφόρηση της ΗΔΙΚΑ, είναι απαράδεκτες και τη μόνη ευθύνη φέρει η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ), ο Διοικητής της και ο Υπουργός Οικονομικών που όφειλαν να έχουν προβεί σε υπεύθυνο σχεδιασμό μετά από την απόφαση της Κυβέρνησης να θεσπίσει συγκεκριμένα -πολύ περιοριστικά κριτήρια- για τη χορήγηση του κοινωνικού μερίσματος.

4.   Στα πλαίσια αυτά, σας ζητούμε άμεσα -εντός της σήμερον- να έχετε προβεί σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες, όπως έχετε καθήκον άλλωστε, για να αποδοθεί άμεσα το κοινωνικό μέρισμα σε όλους όσους το δικαιούνται, έστω και με αυτά τα πολύ περιοριστικά κριτήρια για τη χορήγηση του.

5.   Καλούμε τον Πρωθυπουργό ως αρχηγό της Κυβέρνησης να ενεργήσει τα νόμιμα εντός της ημέρας, όπως άλλωστε έχει υποχρέωση.

6.     Το ΙΝΚΑ Κορινθίας δεν αντιδικεί με κανέναν , δεν διακατέχεται από εμπάθεια για κανέναν και ό,τι πράττει, το πράττει στα πλαίσια της προάσπισης του δικαιώματος των Καταναλωτών που εκπροσωπεί νόμιμα.

7.     Στα πλαίσια αυτά ,αναμένουμε την κινητοποίηση σας για την επίλυση του συγκεκριμένου προβλήματος, σύμφωνα με το πνεύμα και το γράμμα της ΚΥΑ που εκδόθηκε.

8.     Ενημερώστε μας γραπτά μέσω email για τις ενέργειές σας.

9.     Η διάθεση συνεργασίας που επιδεικνύετε, είναι πολύ χρήσιμη για το ΙΝΚΑ Κορινθίας και την λαμβάνει υπόψη του για να συνεχίσει την προσπάθειά του προάσπισης των δικαιωμάτων των καταναλωτών και εφαρμογής των Νόμων.

10.   Σύμφωνα με το ισχύον νομοθετικό πλαίσιο (ν. 2672/1998, άρθρο 14, παρ. 6, ν. 3979/2011 ,αρθ.10, 12, 16,21,22,23) δηλώνεται  ότι η παρούσα θα διακινηθεί ηλεκτρονικά.

Κόρινθος 20/12/2019

                            Με εξουσιοδότηση ΔΣ

                        Ο γραμματέας

Αναστάσιος Μηλιώτης