Mon. Sep 21st, 2020

Σε παραγωγική λειτουργία η υπηρεσία myKEPlive στα ΚΕΠ Ξυλοκάστρου και Δερβενίου

Σε παραγωγική λειτουργία είναι πλέον η υπηρεσία ψηφιακής εξυπηρέτησης από τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών myKEPlive, στα ΚΕΠ Ξυλοκάστρου και Δερβενίου.
Ήδη έχουν εξυπηρετηθεί με επιτυχία 6 πολίτες που έκλεισαν ραντεβού μέσω της νέας υπηρεσίας.

Μέσω της υπηρεσίας, οι πολίτες έχουν πλέον τη δυνατότητα να κλείνουν ραντεβού για να εξυπηρετούνται μέσω βίντεο-κλήσης/ τηλεδιάσκεψης από εκπρόσωπο των ΚΕΠ την ημέρα και την ώρα που επιθυμούν, ανάλογα με τη διαθεσιμότητα των ωρών, δίχως να χρειάζεται να περιμένουν στην ουρά κάποιας υπηρεσίας.
Ο πολίτης, μετά την είσοδό του στην πλατφόρμα «myKEPlive.gov.gr», μπορεί να επιλέξει το θεματικό πεδίο των υπηρεσιών που τον ενδιαφέρει.
Η νέα πλατφόρμα είναι προσανατολισμένη στην πλήρη εξυπηρέτηση των αναγκών των ΑΜΕΑ, προσφέροντας αφενός αυξημένο χρόνο βιντεοκλήσης στα άτομα με αναπηρία (30 αντί για 20 λεπτά) και αφετέρου διερμηνεία στη νοηματική γλώσσα για πολίτες που έχουν προβλήματα ακοής.

Δείτε σχετικό επεξηγηματικό βίντεο χρήσης της υπηρεσίας.