Tue. Jan 19th, 2021

Πως θα εξυπηρετούνται οι πολίτες το διάστημα από 11-11-2020 έως 30-11 στο Δήμο Ξυλοκάστρου – Ευρωστίνης

Σύμφωνα με εγκύκλιο του Υπουργείου Εσωτερικώνγια το χρονικό διάστημα από 9-11-2020 έως 30-11-2020 το κοινό στις δημόσιες υπηρεσίες και στους δήμους, εξυπηρετείται με αυτοπρόσωπη παρουσία μόνο σε επείγουσες περιπτώσεις και υποχρεωτικά κατόπιν ραντεβού . Eξυπακούεται ότι κατά την εξυπηρέτηση των πολιτών είναι υποχρεωτική η χρήση μη ιατρικής μάσκας τόσο από τον πολίτη όσο και από τους υπαλλήλους.

Για τις λοιπές περιπτώσεις για τις οποίες δεν απαιτείται η αυτοπρόσωπη παρουσία του δημότη, η εξυπηρέτηση γίνεται ως εξής:


ΤΗΛΕΦΩΝΑ KAI E  MAIL ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΚΟΙΝΟΥ:

Δημοτική Ενότητα Ξυλοκάστρου

Κεντρικό e-mail : [email protected]

Κ.Ε.Π. Ξυλοκάστρου

Διεύθυνση: Π. Τσαλδάρη 33, Τ.Κ. 20400
Τηλέφωνο: 2743360300, 2743360305
Fax: 2743360327
E-mail: [email protected]

Κ.Ε.Π. Δερβενίου

Διεύθυνση: Στο ισόγειο του Πανταζοπούλειου Πολιτιστικού Κέντρου επί της παλαιάς Εθνικής οδού Κορίνθου Πατρών, Τ.Κ. 20400
Τηλέφωνο: 2743030092
Fax: 2743030090
E-mail: [email protected]

ΥΠΗΡΕΣΙΑΤΗΛΕΦΩΝΟe-mail
Τηλεφωνικό Κέντρο2743360200, 2743360280
Γραμματεία Δημάρχου2743360201[email protected]
Πρωτόκολλο2743360257[email protected]
Δημοτολόγιο – Ληξιαρχείο Ξυλοκάστρου2743360220, 2743360218[email protected]
[email protected]
Κ.Ε.Α. – Επίδομα ενοικίου2743360221[email protected]
Πολιτικοί γάμοι, ανανέωση άδειας πωλητού λαϊκής αγοράς2743360250, 2743360201[email protected]
[email protected]
Βοήθεια στο Σπίτι Ξυλοκάστρου27430 29308
Βεβαιώσεις ΤΑΠ, δηλώσεις 5%2743360207, 2743360222[email protected] [email protected]
Γραφείο προμηθειών2743360244[email protected]
Υπηρεσία Καθαριότητας2743360209, 2743360252[email protected]
Οικονομική Υπηρεσία (Λογιστήριο)2743360223, 2743360245[email protected]
[email protected]
Τεχνική Υπηρεσία2743360 239, 2743360237, 2743360236[email protected]

ΝΠΔΔ «Ηλίας Κατσούλης»2743360 212, 2743360228[email protected]

Δημοτική Ενότητα Ευρωστίνης

ΥΠΗΡΕΣΙΑΤΗΛΕΦΩΝΟe-mail
Τηλεφωνικό Κέντρο2743360100, 2743360101[email protected]
[email protected]
Ληξιαρχείο Δερβενίου2743360118[email protected]
Βοήθεια στο Σπίτι Δερβενίου2743030121

ΕΚΔΟΣΗ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΩΝ κ.λ.π. ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΕΝΙΑΙΑΣ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΠΥΛΗΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ gov.gr

Πιστοποιητικά (Κατηγορία: Οικογένεια)

  • Πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης
  • Πιστοποιητικό γέννησης (Πιστοποιητικό γέννησης και για τα ανήλικα παιδιά)
  • Πιστοποιητικό ιθαγένειας
  • Απόσπασμα Ληξιαρχικής Πράξης Γέννησης (Απόσπασμα ληξιαρχικής πράξης γέννησης για εσάς ή τα ανήλικα παιδιά σας. Διαθέσιμα ηλεκτρονικά είναι τα αποσπάσματα ληξιαρχικών πράξεων που έχουν εκδοθεί ή μεταβληθεί από το 2013 και μετά)
  • Απόσπασμα Ληξιαρχικής Πράξης Γάμου (Διαθέσιμα ηλεκτρονικά είναι τα αποσπάσματα ληξιαρχικών πράξεων που έχουν εκδοθεί ή μεταβληθεί από το 2013 και μετά)
  • Απόσπασμα Ληξιαρχικής Πράξης Συμφώνου Συμβίωσης (Διαθέσιμα ηλεκτρονικά είναι τα αποσπάσματα ληξιαρχικών πράξεων που έχουν εκδοθεί ή μεταβληθεί από το 2013 και μετά)
  • Απόσπασμα Ληξιαρχικής Πράξης Θανάτου (Διαθέσιμα ηλεκτρονικά είναι τα αποσπάσματα ληξιαρχικών πράξεων που έχουν εκδοθεί ή μεταβληθεί από το 2013 και μετά. Το απόσπασμα ληξιαρχικής πράξης μπορεί να εκδοθεί μόνο από τα μέλη της οικογενειακής μερίδας του θανόντα)

Υπεύθυνη δήλωση (Κατηγορία: Πολίτης και Καθημερινότητα)

Παροχή εξουσιοδότησης σε άλλο άτομο (Κατηγορία: Πολίτης και Καθημερινότητα)

Έκδοση ηλεκτρονικού παραβόλου: (Κατηγορία: Πολίτης και Καθημερινότητα)

Άυλη συνταγογράφηση: (Κατηγορία: Πολίτης και Καθημερινότητα)

 Url: https://www.gov.gr

Η πρόσβαση γίνεται με τους κωδικούς πρόσβασης στο TaxisNet για την επιβεβαίωση των στοιχείων.

Τα πιστοποιητικά μπορούν να αποσταλούν ηλεκτρονικά ή να εκτυπωθούν και να παραδοθούν σε έντυπη μορφή.

Όλα τα πιστοποιητικά φέρουν μοναδικό αναγνωριστικό κωδικό επαλήθευσης με τον οποίο μπορεί να γίνει αναζήτηση του εγγράφου και επαλήθευση των περιεχομένων του.

ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΑ ΚΕΠ ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟΥ ΚΑΙ ΔΕΡΒΕΝΙΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ, ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ myKEPlive.

Url: https://www.gsis.gr/polites-epiheiriseis/ex-apostaseos-exypiretisi/mykeplive

Σε παραγωγική λειτουργία είναι πλέον η υπηρεσία ψηφιακής εξυπηρέτησης από τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών myKEPlive.

Μέσω της υπηρεσίας, οι πολίτες έχουν πλέον τη δυνατότητα να κλείνουν ραντεβού για να εξυπηρετούνται μέσω βίντεο-κλήσης/ τηλεδιάσκεψης από εκπρόσωπο των ΚΕΠ την ημέρα και την ώρα που επιθυμούν, ανάλογα με τη διαθεσιμότητα των ωρών.

Ο πολίτης, μετά την είσοδό του στην πλατφόρμα «myKEPlive.gov.gr», μπορεί να επιλέξει το θεματικό πεδίο των υπηρεσιών που τον ενδιαφέρει.

Στο θεματικό πεδίο «Πληροφόρηση – Αίτηση», οι υπηρεσίες που παρέχονται στον πολίτη είναι πενήντα δύο (52).

Στο θεματικό πεδίο «Υπηρεσίες προς Επιχειρήσεις», περιλαμβάνονται διακόσιες τριάντα πέντε (235) διαδικασίες προς ενημέρωση και δώδεκα (12) διαδικασίες προς εξυπηρέτηση των επιχειρήσεων, μέσω των νομίμων εκπροσώπων τους.

Στο θεματικό πεδίο «Εξυπηρέτηση πολιτών με Αναπηρία» παρέχονται οι πενήντα δύο (52) υπηρεσίες του θεματικού πεδίου με τίτλο «Πληροφόρηση – αίτηση». Σε αίτημα που έχει καταθέσει πολίτης με αναπηρία και έχει ζητηθεί η χρήση Διερμηνέα Ελληνικής νοηματικής/χειλεανάγνωσης δύναται στην τηλεδιάσκεψη να συμμετάσχει ύστερα από πρόσκληση του αρμοδίου Κ.Ε.Π. εξυπηρέτησης και πιστοποιημένος διερμηνέας με τη συνδρομή του Εθνικού Ιδρύματος Κωφών

Στο θεματικό πεδίο «Εξυπηρέτηση από το Δήμο σας» περιλαμβάνονται πέντε (5) δημοτικές υπηρεσίες.

Η νέα πλατφόρμα είναι προσανατολισμένη στην πλήρη εξυπηρέτηση των αναγκών των ΑΜΕΑ, προσφέροντας αφενός αυξημένο χρόνο βιντεοκλήσης στα άτομα με αναπηρία (30 αντί για 20 λεπτά) και αφετέρου διερμηνεία στη νοηματική γλώσσα για πολίτες που έχουν προβλήματα ακοής.

ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΙΤΗΜΑΤΩΝ NOVOVILLE

Με το νέο ολοκληρωμένο σύστημα διαχείρισης αιτημάτων Novoville μπορείτε να επικοινωνείτε άμεσα με τον Δήμο μας, ανά πάσα στιγμή. Το σύστημα επιτρέπει την γρήγορη και εύκολη καταχώρηση ζητημάτων καθημερινότητας που αφορούν το Δήμο, με στόχο την ταχύτερη δυνατή αντιμετώπισή τους από τις υπηρεσίες μας. Παράλληλα, μπορείτε να λαμβάνετε αυτόματες ενημερώσεις για την εξέλιξη του ζητήματος που αναφέρατε, μέχρι και την οριστική του διευθέτηση.

Κατ’ αυτόν τον τρόπο, οι δημοτικές μας υπηρεσίες γίνονται περισσότερο προσβάσιμες και αποτελεσματικές, έχοντας στο επίκεντρο τους το Δημότη.

Η αναφορά αιτημάτων είναι δυνατή είτε μέσω της δωρεάν εφαρμογής Novoville για έξυπνα κινητά τηλέφωνα (mobile app για iPhone Android ), είτε μέσω του Novoville WebApp στην ιστοσελίδα του Δήμου μας που μπορείτε να βρείτε πατώντας εδώ.

Είμαστε σε λειτουργία και θα παραμείνουμε δίπλα σας σε αυτή τη δύσκολη περίοδο, προσπαθώντας με όλες μας τις δυνάμεις να λύσουμε τα επείγοντα προβλήματα, ξεπερνώντας όλες τις αντιξοότητες.

Αποτελεί πεποίθησή μας ότι συντεταγμένα μπορούμε και πάλι να αντιμετωπίσουμε με επιτυχία τη δύσκολη αυτή κατάσταση.

Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ

ΒΛΑΣΙΟΣ ΤΣΙΩΤΟΣ