Thu. Jun 24th, 2021

Υπ. Παιδείας: 50 νέα Πρότυπα και Πειραματικά Σχολεία, 112 στο σύνολο από τη νέα σχολική χρονιά

Κοινοποίηση ειδήσεων

Άλλα πενήντα νέα σχολεία, που χαρακτηρίζονται ως Πειραματικά ή ως Πρότυπα, 41 και 9 αντίστοιχα, προστίθενται σήμερα στα 28 Πρότυπα και 34 Πειραματικά που ήδη λειτουργούσαν, σύμφωνα με ανακοίνωση του υπουργείου Παιδείας. Έτσι, μετά την υπουργική απόφαση, που δημοσιεύτηκε σήμερα, ο συνολικός αριθμός των Πειραματικών και Πρότυπων σχολείων είναι πλέον 112.

Τα Πειραματικά και Πρότυπα σχολεία επεκτείνονται πλέον σε όλη τη χώρα, αναφέρει το Υπουργείο. Έως σήμερα Πειραματικά σχολεία λειτουργούσαν σε 7 από τις 13, και Πρότυπα σε 5 από τις 13 Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης. Από το σχολικό έτος 2021-2022, και στις 13 Περιφερειακές Διευθύνσεις θα λειτουργούν Πειραματικά σχολεία, και στις 10 από τις 13 και Πρότυπα.

«Επιδιώχθηκε κατά το δυνατόν τα Πειραματικά και Πρότυπα σχολεία να αναπτυχθούν σε όλες τις βαθμίδες ως συνδεδεμένα σχολεία, καθώς και σε πόλεις, όπου υπήρχαν Τμήματα Επιστημών και Αγωγής της Εκπαίδευσης, ώστε να συνδεθούν λειτουργικά με αυτά και να υπάρξει η δυνατότητα στενής παρακολούθησής τους» επισημαίνει το υπουργείο Παιδείας.

Η κλήρωση για τα Πειραματικά Σχολεία θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 24 Ιουνίου και οι εξετάσεις για τα Πρότυπα τη Δευτέρα 28 Ιουνίου 2021.

Τα Πρότυπα Σχολεία είναι σχολικές μονάδες της δευτεροβάθμιας δημόσιας εκπαίδευσης, οι οποίες στοχεύουν «στην καλλιέργεια και τη διάχυση της ιδέας και των πρακτικών της αριστείας στο εκπαιδευτικό σύστημα, καθώς και στην ανάδειξη και ενθάρρυνση μαθητών με ταλέντα και ιδιαίτερες μαθησιακές δυνατότητες», σημειώνει το Υπουργείο Παιδείας.

Τα Πειραματικά Σχολεία είναι σχολικές μονάδες πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας δημόσιας εκπαίδευσης, οι οποίες στοχεύουν «στην υποστήριξη του πειραματισμού και της πιλοτικής εφαρμογής εκπαιδευτικών καινοτομιών στο εκπαιδευτικό σύστημα, σε τυχαίο δείγμα του μαθητικού πληθυσμού ΠΕΙ.Σ. που εισάγεται σε αυτά με κλήρωση. Επιπλέον, επιδιώκεται η εξοικείωση των προπτυχιακών και μεταπτυχιακών φοιτητών με τη διδασκαλία των επιμέρους γνωστικών αντικειμένων, σε συνεργασία με τμήματα και σχολές Α.Ε.Ι. και το Ι.Ε.Π.».