Κορινθία: Το έργο που υπεγράφη το 2023 και έκτοτε αγνοείται η τύχη του!

korinthosTV
3 Min Read

Κοινοποίηση ειδήσεων

Τον Μάϊο του 2023 υπεγράφη παρουσία του τέως Περιφερειάρχη Πελοποννήσου Παναγιώτη Νίκα, των χωρικών αντιπεριφερειαρχών Κορινθίας και του εργολήπτη, το έργο 3 κόμβων και συνοδων έργα, τα οποία θα κόστιζαν 4,5 εκατομμύρια ευρώ και θα ολοκληρώνονταν εντός 15 μηνών.

Πρόκειται για τη δημιουργία δύο κόμβων στην Π.Ε.Ο Κορίνθου-Πατρών από τον Ισόπεδο Κόμβο Αρχαίας Κορίνθου έως τον Ισόπεδο Κόμβο Λεχαίου, έξω από το εμπορικό και ενός κόμβου στην Π.Ε.Ο Αθηνών -Κορίνθου, έξω από την Motor Oil. Ο τελευταίος κόμβος υλοποιήθηκε εντός του χρονοδιαγράμματος. Ωστόσο, οι δύο κόμβοι στο ύψος του Mare West, δεν έχουν υλοποιηθεί παρά την παρέλευση των 15 μηνών.

Ποιος είναι ο λόγος που καθυστερεί το έργο σε έναν δρόμο ”καρμανιόλα” που σημειώνονται σχεδόν καθημερινά τροχαία ατυχήματα και δυστυχήματα;

“Με το έργο αυτό δίνεται λύση στην αντιμετώπιση των άναρχων κινήσεων χωρίς καθοδήγηση των οδηγών και χωρίς προτεραιότητες, που χρίζουν τους υφιστάμενους κόμβους άκρως επικίνδυνους, και αναβαθμίζεται η οδική ασφάλεια και το επίπεδο λειτουργικότητας των οδών τα οποία είναι παραπάνω από επιτακτικά όπως αποδεικνύεται και από τα ατυχήματα που έχουν συμβεί και συμβαίνουν” σημείωνεται στην σχετική τεχνική έκθεση.

Το έργο 

Ειδικότερα, το έργο προβλέπει, α) την κατασκευή δύο ισόπεδων κυκλικών κόμβων στην θέση των ισόπεδων κόμβων Αρχαίας Κορίνθου και Λεχαίου, β) την βελτίωση της παλαιάς εθνικής οδού ανάμεσα στους δύο ισόπεδους κυκλικούς κόμβους, γ) την κατασκευή παράπλευρου οδικού δικτύου, δ) την κατασκευή λωρίδων επιβράδυνσης και επιτάχυνσης για την λειτουργία των παράπλευρων οδών, ε) τη σήμανση και ασφάλιση της παλαιάς εθνικής οδού Κορίνθου – Πατρών, στ) την διευθέτηση της εισόδου και εξόδου του μηχανοστασίου των αστικών λεωφορείων με κατασκευή παράπλευρης οδού, ζ) την κατασκευή νέων εγκάρσιων οχετών και τάφρων συνέχειας για διοχέτευση των ομβρίων υδάτων των ανάντι εξωτερικών λεκανών στους κατάντι φυσικούς αποδέκτες, η) την κατασκευή κλειστού δικτύου ομβρίων κατά μήκος της οδού για την αποστράγγιση και αποχέτευση του καταστρώματος και των ανάντι παροδίων ιδιοκτησιών και θ) τον ηλεκτροφωτισμό (i) του τμήματος της παλαιάς εθνικής οδού Κορίνθου – Πατρών, που βελτιώνεται, (ii) των ισόπεδων κυκλικών κόμβων, (iii) του παράπλευρου και κάθετου οδικού δικτύου

Share This Article