Το 1ο ΕΠΑ.Λ Κιάτου συγχαίρει τους μαθητές που εισήχθησαν σε σχολές της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης

korinthosTV
0 Min Read

Ο σύλλογος εκπαιδευτικών του 1ου ΕΠΑ.Λ. Κιάτου (Πρότυπο ΕΠΑ.Λ. Κιάτου)  συγχαίρει τους μαθητές και τις μαθήτριες του σχολείου μας που  κατόρθωσαν, για μία ακόμη χρονιά, να επιτύχουν την εισαγωγή τους σε  σχολές της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και τους εύχεται καλή συνέχιση των 
σπουδών τους.

Share This Article