Μαίνεται η πυρκαγιά στη Βοιωτία: Μάχη με τις φλόγες – Έκλεισε η εθνική οδός

korinthosTV
2 Min Read

Σε εξέλιξη βρίσκεται η μεγάλη φωτιά που ξέσπασε το μεσημέρι της Δευτέρας (22/06/2026) σε δασική έκταση στο Ακραίφνιο στη Βοιωτία, κινητοποιώντας ισχυρές δυνάμεις της Πυροσβεστικής. Μάλιστα, κλειστή είναι η Εθνική Οδός Αθηνών – Λαμίας στο ύψος του Ακραίφνιου και στα δύο ρεύματα από την φωτιά που μαίνεται στη Βοιωτία.Σύμφωνα με την Τροχαία, η κυκλοφορία των οχημάτων στο ρεύμα προς Αθήνα εκτρέπεται από τον ανισόπεδο κόμβο Κάστρου (115η χ/θ) έως τον ανισόπεδο κόμβο Θηβών (90ή χ/θ). Στο ρεύμα προς Λαμία, η κυκλοφορία των οχημάτων εκτρέπεται από τον ανισόπεδο κόμβο Θηβών (90ή χ/θ) έως τον ανισόπεδο κόμβο Κάστρου (115η χ/θ).

Η ανακοίνωση της Νέας Οδού:

«Η Νέα Οδός ενημερώνει τους οδηγούς ότι, έχει τεθεί σε ισχύ αμφίπλευρη εκτροπή κυκλοφορίας από τον Ανισόπεδο Κόμβο (Α/Κ) Θήβας έως και τον Α/Κ Κάστρου, (89ο χλμ. – 114ο χλμ.) λόγω πυρκαγιάς.Λόγω της άνω εκτροπής, η διέλευση των οχημάτων από τον Μετωπικό και τον Πλευρικό Σταθμό Διοδίων Θήβας πραγματοποιείται χωρίς την καταβολή διοδίων τελών .Η Νέα Οδός έχει λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα για την ασφάλεια και εξυπηρέτηση των οδηγών, ενώ σχετικές προσωρινές σημάνσεις έχουν τοποθετηθεί με στόχο την πλήρη ενημέρωση όλων των οδηγώνΗ Νέα Οδός ευχαριστεί για την κατανόηση και εφιστά την προσοχή των οδηγών καθώς οι τελευταίοι οφείλουν να συμμορφώνονται πλήρως με τη σχετική σήμανση».Η φωτιά στη Βοιωτία μαίνεται και πριν από τις 16:00, ενεργοποιήθηκε το 112, με μήνυμα προς τους κατοίκους και όσους βρίσκονται στην περιοχή να παραμείνουν σε αυξημένη ετοιμότητα

Share This Article