Δημήτρης Μπίτζιος: «Ευχαριστώ τα σωματεία για τη στήριξη»

korinthosTV
0 Min Read

Νέος Αντιπρόεδρος της Ε.Π.Σ. Κορινθίας μετά τις εκλογές ο Δημήτρης Μπίτζιος.

Ο Δημήτρης Μπίτζιος ευχαρίστησε θερμά όλους όσοι στήριξαν την υποψηφιότητά του στις πρόσφατες εκλογές της Ε.Π.Σ. Κορινθίας.

 Ο κ. Μπίτζιος τόνισε ότι θα είναι κοντά τους καθημερινά για την επιβίωση και την πρόοδο του τοπικού ποδοσφαίρου.

Share This Article