Δύο νέους υποψήφιους δημοτικούς συμβούλους ανακοίνωσε o Γεώργιος Παλυβός

korinthosTV
0 Min Read

Δύο νέους υποψηφίους με τον συνδυασμό του ”ΓΙΑ ΜΙΑ ΝΕΑ ΝΕΜΕΑ” ανακοίνωσε ο υποψήφιος δήμαρχος Νεμέας Γεώργιος Παλυβός.

Είμαστε στην ευχάριστη θέση να σας ανακοινώσουμε δύο ακόμα υποψηφιότητες που μας κάνουν την τιμή να βρίσκονται στην ομάδα μας ΓΙΑ ΜΙΑ ΝΕΑ ΝΕΜΕΑ.

Μπενέκος Σπυρίδων του Δημητρίου (Αγρότης)

Τσουλουχάς Νικόλαος του Παναγιώτη (Αγρότης)

Share This Article