
Ανακοίνωση
Από χθες το μεσημέρι έχει τεθεί εκτός λειτουργίας η μία μονάδα αφαλάτωσης θαλασσινού νερού των Αγίων Θεοδώρων λόγω βλάβης.
Παρά τις προσπάθειες δεν είναι δυνατή η επισκευή της πριν από την Δευτέρα.
Επομένως το διαθέσιμο νερό περιορίζεται κατά 1000 κυβικά την ημέρα.
Απευθύνεται έκκληση στους καταναλωτές να περιοριστεί η χρήση στην κάλυψη των απολύτως απαραίτητων αναγκών, προκειμένου να εξυπηρετηθούν όλοι.
























