Θλίψη! Έφυγε από την ζωή η Αργυρή Νικολοπούλου, ιδρύτρια του Ευθυμείου Κέντρου και της Στέγης Υποστηριζόμενης Διαβίωσης

korinthosTV
0 Min Read

Με ανείπωτη θλίψη ανακοινώνουμε τον θάνατο της Αργυρής Νικολοπούλου, ιδρύτριας του Ευθυμείου Κέντρου και της Στέγης Υποστηριζόμενης Διαβίωσης.Σήμερα η καρδιά του Ευθυμείου Κέντρου πονά.Η Αργυρή Νικολοπούλου, η γυναίκα που αφιέρωσε τη ζωή της στα άτομα με αναπηρία, προσφέροντας ανιδιοτελώς αγάπη και ελπίδα.Η παρακαταθήκη της θα παραμείνει ζωντανή μέσα από το έργο και τις αξίες που μας κληροδότησε.

Για το Δ.Σ

Ο Πρόεδρος

Κων/νος Μαγκλάσης

Share This Article