Δε. Μάι 6th, 2024

Ο Δήμος Κορινθίων κάνει ένα βήμα μπροστά – ένα βήμα που φέρνει πιο κοντά τον πολίτη

Κοινοποίηση ειδήσεων

Ο Δήμος Κορινθίων κάνει ένα βήμα μπροστά – ένα βήμα που φέρνει πιο κοντά τον πολίτη.

Στα πλαίσια της προσπάθειας αυτής δημιούργησε τη «Γραμμή του Δημότη».

Η MyCallCenter, ένα εξειδικευμένο τηλεφωνικό κέντρο ανέλαβε τη καταγραφή τηλεφωνικών αιτημάτων  σε διευρυμένο ωράριο, από τις 8:00 το πρωί έως τις 22:00 το βράδυ 365 ημέρες το χρόνο .

Η Γραμμή του Δημότη διαχειρίζεται την ειδική τηλεφωνική γραμμή επικοινωνίας  2741120240 μεόλους του πολίτες του Δήμου Κορινθίων

  • Υποδέχεται και διαχειρίζεται τα αιτήματα και παράπονα των πολιτών του Δήμου Κορινθίων και τα διαβιβάζει μέσω της novoville προς διευθέτηση στις αρμόδιες υπηρεσίες.
  • Κατευθύνει τους πολίτες/αιτήματά τους στις κατάλληλες υπηρεσίες του Δήμου προκειμένου να εξυπηρετηθούν αποτελεσματικά.
  • Καταγράφει τις προτάσεις των πολιτών για βελτιώσεις των υποδομών του Δήμου καθώς και των παρερχόμενων υπηρεσιών του.
  • Παρακολουθεί την πορεία διευθέτησης των αιτημάτων των πολιτών και ενημερώνει περιοδικά τη διοίκηση
  • Συνεργάζεται με όλες τις υπηρεσίες του Δήμου προκειμένου να επιτευχθεί το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα με το λιγότερο δυνατόν κόστος.