Δε. Ιούν 24th, 2024

Ράλλυ Κορίνθου: 20 χρόνια Ιστορίας!

Κοινοποίηση ειδήσεων

Το Ράλλυ Κορίνθου επιστρέφει φέτος στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος και γιορτάζει 20 χρόνια ιστορίας! Πρωτοξεκίνησε το 1993 ως Ράλλυ Πελοποννήσου, το 2002 μετονομάστηκε σε Ράλλυ Κορίνθου και από το 2004, όταν διεξάγεται, αποτελεί μέρος του Πανελληνίου πρωταθλήματος.

Ήταν Νοέμβριος του 1993, όταν η Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Κορινθίας (Α.Λ.Α.Κ.) υλοποίησε το 1οΡάλλυ Πελοποννήσου. Με 8 ειδικές διαδρομές και 75 αγωνιστικά χιλιόμετρα, ο φιλικός αυτός αγώνας, συγκέντρωσε 23 πληρώματα.Νικητής αναδείχθηκε ο 29χρονος, τότε, Άρης Βωβός, έχοντας τον αείμνηστο Κώστα Φερτάκηστο δεξί μπάκετ της κόκκινης LanciaDeltaHFIntegrale, χωρίς να απειληθούν ιδιαίτερα. Το δίδυμο κέρδισε όλες τις διαδρομές και άφησε στη δεύτερη θέση τους τοπικούς Λάμπη Κουρτέση-Χρήστο Χατζόγλου με SuzukiSwiftGTiMKIκαι στην τρίτη τους Νίκο Θεοφιλόπουλο-Νίκο Βαλαβάνη (OpelCorsaAGSi).

Σχεδόν 12 μήνες μετά την 1η διοργάνωση, η ΑΛΑΚορινθίας πραγματοποιεί το 2οΡάλλυ Πελοποννήσου, έναναγώνα που παραμένει φιλικός, με 31 πληρώματα, αυτή τη φορά, να δηλώνουν συμμετοχή. Έπειτα από 6 Ειδικές Διαδρομές και 84 αγωνιστικά χιλιόμετρα, οι Παύλος Μοσχούτης-Νίκος Μουζάκης(Mazda 323 GT-R) κόβουν πρώτοι το νήμα του αγώνα, όντας ταχύτεροι στις 5 διαδρομές. Ανεβάζοντας ρυθμό ειδική με ειδική, οι Ανέστης Δημητρακόπουλος-Λάμπρος Λαμπρόπουλος οδήγησαν θεαματικά το FordEscortMKII και ολοκλήρωσαν τον αγώνα στη δεύτερη θέση, με τον Λάμπη Κουρτέσηνα ανεβαίνει για άλλη μια χρονιά στο βάθρο, αυτή τη φορά στο τρίτο σκαλί του, έχοντας την καθοδήγηση του Νώντα Παππά (SuzukiSwiftGTiMKI).

Στις 17 και 18 Ιουνίου 1995, λαμβάνει χώρα το 3οΡάλλυ Πελοποννήσου, που πλέον αποτελεί κομμάτι του Επάθλου Κεντρικής και Νοτίου Ελλάδος. Στον αγώνα των 95 αγωνιστικών χιλιομέτρων, πρώτοι τερματίζουν οι Κωνσταντίνος Αποστόλου-Σάκης Μπέλλας με LanciaDeltaHFIntegrale, παρά την ποινή των τεσσεράμισι λεπτών που δέχθηκαν στα μέσα του αγώνα. Το δίδυμο των Γιώργου και Κώστα Καντζάβελουτερμάτισε στη δεύτερη θέση με ένα ToyotaStarletEP81, ενώ την τριάδα συμπλήρωσαν οι Δημήτρης Ψύλλος-Ιωάννης Λάσκαρης, παρά τα προβλήματα που αντιμετώπισαν με το turboτου ToyotaCelicaGT-4.

Η τέταρτη διοργάνωση έλαβε χώρα τον Σεπτέμβριο του 2000με δύο επαναλαμβανόμενες ειδικές διαδρομές (Αθίκια, Χιλιομόδι) και 21 πληρώματα να εκκινούν στο 4οΡάλλυ Πελοποννήσου. Οι Λεωνίδας Κύρκος-Αντώνης Γαρυφάληςδεν δυσκολεύτηκαν να επικρατήσουν με το FordEscortWRC, με τους Κώστα Παππά-Κώστα Σούκουληνα εντυπωσιάζουν με την ToyotaCorollaAE86 και να καταλαμβάνουν τη δεύτερη θέση, αφήνοντας τους Βασίλη Κ. Παραθύρα-Αντώνη Μουγνάι (FordEscortRSCosworth) στην τρίτη θέση.

Την επόμενη χρονιά, το 2001, ο αγώνας αναβαθμίζεται και το 5οΡάλλυ Πελοποννήσου αποτελεί τον τρίτο γύρο του Κυπέλλου Ράλλυ Χώματος, με αυξημένο μάλιστα συντελεστή, 2. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα, να προσελκύσει 64 συμμετοχές, οι οποίες ρίχτηκαν στη μάχη με το χρόνο στις δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές του αγώνα. Αν και δεν κέρδισαν κάποια ειδική διαδρομή, οι Αλέξανδρος Κωνσταντακάτος-Τάσος Χασάπης έφυγαν νικητές από την Κόρινθο, οδηγώντας ένα λευκό MitsubishiLancerέκτης γενιάς. Οι Δημήτρης Νασούλας-Λεωνίδας Μαχαίρας (MitsubishiLancerEvoV)ολοκλήρωσαν στη δεύτερη θέση, με τους Θοδωρή Πεταλίδη-Ιωάννη Σαμαρτζή να τερματίζουν τρίτοι με ένα SubaruImprezaWRX. Ένα κλατάρισμα στα μέσα του αγώνα στέρησε τη δυνατότητα στους Πάνο Χατζητσοπάνη-Βασίλη Μισίρηνα παλέψουν για τη νίκη.

Το 2002, χρονιά όπου το Ράλλυ Πελοποννήσου μετονομάστηκε σε Ράλλυ Κορίνθου, διεξήχθη ένας επεισοδιακός αγώνας. Κι αυτό καθώς η τελευταία διαδρομή ακυρώθηκε  εξαιτίας της έντονης βροχόπτωσης, με τα χρονόμετρα του τερματισμού να παρουσιάζουν πρόβλημα. Νικητές αναδείχθηκαν οι άτυχοι της προηγούμενης χρονιάς, Παναγιώτης Χατζητσοπάνης-Νίκος Κοσμάς οδηγώντας στο όριο το FordEscortRSCosworthπου μοιράστηκαν. Οι Αλέξανδρος Κωνσταντακάτος-Αναστάσιος Χασάπης (FordEscortWRC)ολοκλήρωσαν στη δεύτερη θέση, εμπρός από τους Θοδωρή Πεταλίδη-Ιωάννη Σαμαρτζή (SubaruImprezaWRX)που ανέβηκαν για άλλη μια χρονιά στο βάθρο των νικητών.

Με εξ ολοκλήρου νέα σχεδίαση σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια διεξήχθη το 7οΡάλλυ Κορίνθου,τον Ιούνιο του 2003. Σε έναν αγώνα κύριο χαρακτηριστικό του οποίου ήταν οι υψηλές θερμοκρασίες, οι Δημήτρης Νασούλας-Λεωνίδας Μαχαίρας (MitsubishiLancerEvoVII) έκοψαν πρώτοι το νήμα έπειτα από 59 αγωνιστικά χιλιόμετρα. Καταπληκτική εμφάνιση και δεύτερη θέση για τον Κώστα Παραδείση που οδήγησε άψογα ένα Peugeot 206 XS, έχοντας τον Αριστοτέλη Καΐρη στο δεξί μπάκετ. ΟιΆγγελος Ζήβας-Μιχάλης Πατρικούσης, επίσης με Peugeot 206 XS

κατέλαβαν την τρίτη θέση. Από τα 46 πληρώματα, τα 29 είδαν την καρώ σημαία του τερματισμού.

Το 2004, η αναβολή του Ράλλυ Μαύρο Ρόδο, εξαιτίας δυσμενών καιρικών συνθηκών, αναβάθμισε το Ράλλυ Κορίνθου σε πρωταθληματικό. Ο αγώνας ονομάστηκε σε 8οΡάλλυ Κορίνθου-32οΡάλλυ Μαύρο Ρόδο και συνδιοργανωτής μαζί με την ΑΛΑΚ ήταν η ΑΛΑ. Ο αγώνας συγκέντρωσε 79 συμμετοχές (!), αριθμό-ρεκόρ μέχρι σήμερα, με όλους τους πρωταγωνιστές του πρωταθλήματος εκείνης της χρονιάς να δίνουν το παρών στον αγώνα που έκλεινε την αυλαία του θεσμού. Με τα δύο περάσματα από τους Αγίους Θεοδώρους να ακυρώνονται καθώς το Δασαρχείο της περιοχής δεν έδωσε την απαιτούμενη άδεια για τη διεξαγωγή τους, ο αγώνας «κόντυνε» κατά 28 χιλιόμετρα. Οι Άρης Βωβός-«ΕΛ-ΕΜ» με MitsubishiLancerEvoVIIIτέθηκαν από νωρίς επικεφαλής και δεν απειλήθηκαν ιδιαίτερα από τους δεύτερους, Πάνο Χατζητσοπάνη-Νίκο Πετρόπουλο με MitsubishiLancerEvoVII, οι οποίοι δεν πίεσαν, έχοντας εξασφαλίσει τον τίτλο των Πρωταθλητών Ελλάδος εκείνης της χρονιάς. Οι Λεωνίδας Κύρκος-Γιώργος Πολυζώης κατέλαβαν την τρίτη θέση με MitsubishiLancerEvoVIII.

Έπειτα από την είσοδό του στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ το 2004, ο αγώνας παρέμεινε στον κορυφαίο θεσμό και την επόμενη χρονιά, με πεδίο δράσης 4 επαναλαμβανόμενες ειδικές διαδρομές, συνολικού μήκους 90 χιλιομέτρων. Θριαμβευτές του 9ουΡάλλυ Κορίνθου ήταν οι Άρης Βωβός-«ΕΛ-ΕΜ» (MitsubishiLancerEvoVIII)για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, αφήνοντας πιο πίσω τους Λεωνίδα Κύρκο-Αντώνη Γαρυφάλη(MitsubishiLancerEvoVIII)και Θέμη Χαλκιά-Λεωνίδα Μαχαίρα με ίδιο αυτοκίνητο.

Το 10οΡάλλυ Κορίνθου πραγματοποιήθηκε στις 11 και 12 Νοεμβρίου 2006, με 64 συμμετοχές και 99 αγωνιστικά χιλιόμετρα. Απόλυτοι κυρίαρχοι οι Πάνος Χατζητσοπάνης-Νίκος Πετρόπουλος πραγματοποίησαν τον ταχύτερο χρόνο και στις 9 Ειδικές Διαδρομές, ανεβαίνοντας στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου στην πρώτη τους εμφάνιση με τοSubaruImprezaN12 στο χώμα.Με το μυαλό τους στον τίτλο των Πρωταθλητών Ελλάδος, τον οποίο κατέκτησαν εκείνη τη χρονιά, οι Λεωνίδας Κύρκος-Γιώργος Πολυζώης τερμάτισαν στη δεύτερη θέση, αντιμετωπίζοντας πρόβλημα με το ψυγείο του MitsubishiLancerEvoIX, αφήνοντας τρίτους τους Κωνσταντίνο Πίτσο-Στέλιο Καραπαπάζη με ίδιο αυτοκίνητο.

Το 2007, ο αγώνας προσέλκυσε 3 πληρώματα από τη γειτονική Ιταλίακαι συνολικά 71 πληρώματα. Έχοντας πλέον καθιερωθεί στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ, το

Ράλλυ Κορίνθου έριξε την αυλαία του θεσμού. Έπειτα από έναν συναρπαστικό αγώνα, με την πρωτιά να αλλάζει 3 φορές χέρια, οι Λάμπρος Κύρκος-Γιώργος Πολυζώης(MitsubishiLancerEvoIX) με αντεπίθεση διαρκείας, ήταν αυτοί που χαμογέλασαν στο τέλος, ανεβαίνοντας στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου. Αυτή ήταν η πρώτη νίκη του Λάμπρου Κύρκου σε επίπεδο Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ. Τους ακολούθησαν στη δεύτερη θέση οι Γρηγόρης Νιώρας-Τάσος Γουσέτης (SubaruImprezaStiN11), κατακτώντας με αυτή τους την επίδοση τον τίτλο των Κυπελλούχων Χώματος για το 2007. Το βάθρο συμπλήρωσαν οι δικίνητοι, Κωνσταντίνος Παραδείσης-Λεωνίδας Μαχαίρας με Peugeot 206 S1600.

Διήμερο ήταν το 12οΡάλλυ Κορίνθου του 2008, με συνολικά 10 Ειδικές Διαδρομές και 99 αγωνιστικά χιλιόμετρα! Λάτρεις του χώματος, οι Άρης Βωβός-«ΕΛ-ΕΜ» πέτυχαν μια εύκολη νίκη, με τους Κωνσταντίνο Πίτσο-Στέλιο Καραπαπάζη να τερματίζουν αρκετά πιο πίσω. Το βάθρο συμπλήρωσαν οι Δημήτρης Νασούλας-Μιχάλης Πατρικούσης. Και τα τρία πληρώματα του βάθρου οδήγησαν MitsubishiLancerEvoIX.

Το 2009, το 13οΡάλλυ Κορίνθουαποτέλεσε τον πρώτο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ, με κέντρο αυτή τη φορά το Λουτράκι. Μπορεί να επικράτησαν τελικά οι Άρης Βωβός-«ΕΛ-ΕΜ», ωστόσο το πλήρωμα του MitsubishiLancerEvoIX, δεν είχε εύκολο έργο, καθώς απειλήθηκε, μέχρι τα μισά του αγώνα, από τους Κύρκο jr-Γρηγόρη Ανδριανόπουλο, οι οποίοι όμως στην πορεία αντιμετώπισαν μηχανικά προβλήματα και τέθηκαν εκτός συνέχειας του αγώνα.Έπειτα από αυτή την εξέλιξη, οι Δημήτρης Νασούλας-Μιχάλης Πατρικούσης(MitsubishiLancerEvoIX)ολοκλήρωσαν στη δεύτερη θέση, με τους Κωνσταντίνο Πίτσο-Στέλιο Καραπαπάζη(MitsubishiLancerEvoIX) να περιορίζονται στο τρίτο σκαλί του βάθρου.

Κυπριακή κυριαρχία στο 14οΡάλλυ Κορίνθου το 2010! Οι Νίκος Θωμά-Άγγελος Λοϊζίδης(MitsubishiLancerEvoIX)ανέβηκαν με το «καλημέρα» στην κορυφή και παρέμειναν εκεί μέχρι το τέλος, σε έναν σκληρό αγώνα, με μόλις 17 πληρώματα να τερματίζουν, από τα 38 που εκκίνησαν. Σπουδαία μάχη εξελίχθηκε για τις πιο πίσω θέσεις, με τους Δημήτρη Μίχο-Κωνσταντίνο Χειράκη(MitsubishiLancerEvoIX) να τερματίζουν στη δεύτερη θέση, εντυπωσιάζοντας με την ταχύτητά τους στη χωμάτινη επιφάνεια. Τρίτοιολοκλήρωσαν τον αγώνα οι Γρηγόρης Νιώρας-Κώστας Κακαλής, παρά τα προβλήματα που αντιμετώπισαν με το SubaruImprezaN12.

Στις 23 Οκτωβρίου 2011 διεξήχθη το 15οΡάλλυ Κορίνθου, με το ServiceParkνα φιλοξενείται στο Λιμάνι της Κορίνθου. Οι Ιωάννης Μπαντούνας-Νίκος

Μοσχόπουλος (MitsubishiLancerEvoVI) πανηγύρισαν τότε την πρώτη τους πρωταθληματική νίκη, ελέγχοντας από νωρίς τον συναγωνισμό. Οι Σταμάτης Αθανάσουλας-«Αζέτ» τερμάτισαν δεύτεροι με ένα SubaruImpreza 555, ενώ το βάθρο συμπλήρωσαν οι Κωνσταντίνος Σαμαράς-Στέλιος Χαλδαίος(MitsubishiLancerEvoVII), πραγματοποιώντας μάλιστα τον ταχύτερο χρόνο σε μία ειδική διαδρομή.

Νικητές του 16ουΡάλλυ Κορίνθου το 2012 αναδείχθηκαν οι Λάμπρος Αθανασούλας-Νίκος Ζακχαίος (MitsubishiLancerEvoIX), οι οποίοι απειλήθηκαν από τους Λάμπρο Κύρκο-Γιώργο Πολυζώη, μέχρι οι τελευταίοι να αντιμετωπίσουν κλατάρισμα και να υποχωρήσουν στην κατάταξη. Στη δεύτερη θέση τερμάτισαν οι Γρηγόρης Νιώρας-Κώστας Κακαλήςμε SubaruImprezaN12, παρά τη μικροέξοδο που είχαν. Ένα κλατάρισμα στέρησε τη δυνατότητα για κάτι καλύτερο από τους Θέμη Χαλκιά-Λεωνίδα Μαχαίρα, οι οποίοι κατέλαβαν την τρίτη θέση με ένα MitsubishiLancerEvoVIII.

Το 2018, η Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Κορινθίας (ΑΛΑΚ) και η Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου (ΑΛΑ) ένωσαν και πάλι τις δυνάμεις τους, έπειτα από 14 χρόνια και διοργάνωσαν έναν αγώνα, τιμώντας τη μνήμη της Καίτης Κυρίτση. Στο Ράλλυ Καίτη Κυρίτση, λοιπόν, κυριάρχησαν οι Ιωάννης Παπαδημητρίου-AllanHarryman(SkodaFabiaR5)επικρατώντας στις 5 από τις 6 Ειδικές Διαδρομές του αγώνα, αφήνοντας στη δεύτερη θέση τους Γιώργο Κεχαγιά-Βασίλη Μπασιούκα, οι οποίοι στις αρχές αντιμετώπισανπρόβλημαμε το σύστημα διεύθυνσης του FordFiestaR5 που οδηγούσαν. Την πρώτη τριάδα συμπλήρωσαν οι Νικόλας Χαλιβελάκης-Παναγιώτης Τριανταφυλλίδης με MitsubishiLancerένατης γενιάς.

Το 18οΡάλλυ Κορίνθου έλαβε χώρα τον Αύγουστο του 2021, με τις υψηλές θερμοκρασίες να είναι το κύριο χαρακτηριστικό του αγώνα. Οι Κύπριοι Αλέξανδρος Τσουλόφτας-Στέλιος Ηλία οδήγησαν στο όριο το VolkswagenPoloR5 κατακτώντας την πρώτη θέση, με τους επίσης Κύπριους, Σίμο Γαλαταριώτη-Αντώνη Ιωάννου (VolkswagenPoloR5) να τερματίζουν δεύτεροι. Το βάθρο συμπλήρωσαν οι Γιώργος Κεχαγιάς-Μάριος Τσαούσογλουμε SkodaFabiaRally2 Evo.

To19οΡάλλυ Κορίνθουήταν προγραμματισμένο να διεξαχθεί στις 21 και 22 Μαΐου του 2022, ωστόσο ο αγώνας ματαιώθηκε εξαιτίας έλλειψης συμμετοχών.

Φέτος, ο αγώνας επιστρέφει στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ και αναμένεται να προσελκύσει όλους τους πρωταγωνιστές του θεσμού, καθώς επίσης και συμμετέχοντες εκτός Ελλάδος.

Η περίοδος δήλωσης συμμετοχής στο 20ό Ράλλυ Κορίνθου έχει ξεκινήσει και θα εκπνεύσει την Παρασκευή 7 Ιουνίου στις 23:59. Οι δηλώσεις γίνονται αποκλειστικά μέσω του Συστήματος Διαδικτυακής Διαχείρισης Αγώνων – ΣΔΔΑ της ΟΜΑΕ (www.e-omae-epa.gr).

Την επιστροφή του αγώνα και πάλι στο Πρωτάθλημα στηρίζει ο Δήμος Κορινθίωνπου αγκάλιασε  από την πρώτη στιγμή την προσπάθεια της Α.Λ.Α.Κορινθίας.

Μεγάλος Χορηγός του αγώνα η εταιρία PEMAShipping&Trading, RealEstate.HPEMA με δραστηριότητα στη Ναυτιλία και στο χώρο των ακινήτων.

Τα στελέχη  του αγώνα κινούνται με οχήματα της CarCenter, με τον Έλεγχο Εξακρίβωσης να είναι προγραμματισμένος να λάβει χώρα στις εγκαταστάσεις της HatkarAΕ. Η Γραμματεία του αγώνα θα φιλοξενηθεί στο Επιμελητήριο Κορίνθιας.

Το αγώνα υποστηρίζουν ακόμα οι εταιρείεςΑσημάκης Ανταλλακτικά, Οικονόμου Shop και PietrisCatering.

Χορηγός Φιλοξενίας είναι τοClubHotelCasinoLoutraki. Για την επικοινωνία και προβολή του αγώνα φροντίζουν ηCosmoteTV, το περιοδικό 4ΤΡΟΧΟΙ και τα τοπικά ΜΜΕ.

O επίσημος Ηλεκτρονικός Πίνακας Ανακοινώσεων του αγώνα, βρίσκεται στην ηλεκτρονική εφαρμογή Sportity (κωδικός ALAK2024). Όλα τα έγγραφα του αγώνα θα δημοσιευτούν στην εφαρμογή Sportity, η οποία είναι διαθέσιμη για συσκευές iOS στο AppStore και για συσκευές Android στο GooglePlay δωρεάν. Θα υπάρχουν ειδοποιήσεις μέσω της εφαρμογής για την ανάρτηση οποιουδήποτε εγγράφου στον ηλεκτρονικό πίνακα ανακοινώσεων.

ΡΑΛΛΥ ΚΟΡΙΝΘΟΥ – ΣΥΝΟΠΤΙΚΑ ΟΙ ΝΙΚΗΤΕΣ

1οΡάλλυ Πελοποννήσου 1993: Άρης Βωβός/Κώστας Φερτάκης – LanciaDeltaHFIntegrale

2οΡάλλυ Πελοποννήσου 1994: Παύλος Μοσχούτης/Νίκος Μουζάκης – Mazda 323 GT-R
3οΡάλλυ Πελοποννήσου 1995: Κωνσταντίνος Αποστόλου/Σάκης Μπέλλας – LanciaDeltaHFIntegrale
4οΡάλλυ Πελοποννήσου 2000: Λεωνίδας Κύρκος/Αντώνης Γαρυφάλης – FordEscortWRC

5oΡάλλυ Πελοποννήσου 2001: Αλέξανδρος Κωνσταντακάτος/Αναστάσιος Χασάπης – MitsubishiLancerEvoVI

6οΡάλλυ Κορίνθου 2002: Πάνος Χατζητσοπάνης/Νίκος Κοσμάς – FordEscortRSCosworth

7οΡάλλυ Κορίνθου 2003: Δημήτρης Νασούλας/Λεωνίδας Μαχαίρας – MitsubishiLancerEvoVII

8οΡάλλυ Κορίνθου – Μαύρο Ρόδο 2004: Άρης Βωβός/«ΕΛ-ΕΜ» – MitsubishiLancerEvoVIII

9οΡάλλυ Κορίνθου 2005: Άρης Βωβός/«ΕΛ-ΕΜ» – MitsubishiLancerEvoVIII

10οΡάλλυ Κορίνθου 2006: Πάνος Χατζητσοπάνης/Νίκος Πετρόπουλος – SubaruImprezaN12

11οΡάλλυ Κορίνθου 2007: Λάμπρος Κύρκος/Γιώργος Πολυζώης – MitsubishiLancerEvoIX

12οΡάλλυ Κορίνθου 2008: Άρης Βωβός/«ΕΛ-ΕΜ» – MitsubishiLancerEvoIX

13οΡάλλυ Κορίνθου 2009: Άρης Βωβός/«ΕΛ-ΕΜ» – MitsubishiLancerEvoIX

14οΡάλλυ Κορίνθου 2010: Νίκος Θωμά/Άγγελος Λοϊζίδης – MitsubishiLancerEvoIX

15οΡάλλυ Κορίνθου 2011: Ιωάννης Μπαντούνας/Νίκος Μοσχόπουλος – MitsubishiLancerEvoVI

16οΡάλλυ Κορίνθου 2012: Λάμπρος Αθανασούλας/Νίκος Ζακχαίος – MitsubishiLancerEvoIX

17οΡάλλυ Καίτη Κυρίτση 2018: Ιωάννης Παπαδημητρίου/AllanHarryman – SkodaFabiaR5

18οΡάλλυ Κορίνθου 2021: Αλέξανδρος Τσουλόφτας/Στέλιος Ηλία – VolkswagenPoloR5

19οΡάλλυ Κορίνθου 2022: Ματαιώθηκε