
Συνελήφθη, χθες (21.6.2026) το βράδυ, στο Λουτράκι, από αστυνομικούς της Ομάδας Δίκυκλης Αστυνόμευσης (ΔΙ.ΑΣ.)/Α.Τ. Λουτρακίου, 22χρονος ημεδαπός, γιατί κατείχε τσιγαριλίκι κάνναβης, το οποίο κατασχέθηκε. Προανάκριση διενεργεί το Αστυνομικό Τμήμα Λουτρακίου.
























