

Είμαι εν δυνάμει Δήμαρχος με έχουν τιμήσει οι Συνδημότες μου 3 συνεχείς φορές και θα είμαι εκ νέου Υποψήφιος στις προσεχείς δημοτικές εκλογές, επανέλαβε για μια ακόμα φορά ο Δήμαρχος Κορινθίων, Αλέξανδρος Πνευματικός σε συνέντευξη Τύπου



Είμαι εν δυνάμει Δήμαρχος με έχουν τιμήσει οι Συνδημότες μου 3 συνεχείς φορές και θα είμαι εκ νέου Υποψήφιος στις προσεχείς δημοτικές εκλογές, επανέλαβε για μια ακόμα φορά ο Δήμαρχος Κορινθίων, Αλέξανδρος Πνευματικός σε συνέντευξη Τύπου
