
Με την Βουλευτή Κορινθίας και Κοινοβουλευτική Εκπρόσωπο της Νέας Δημοκρατίας, κας Μαριλένας Σούκουλη-Βιλιάλη, και τον σύμβουλό της, κ. Μανώλη Πασσά, είχαν συνάντηση ο τομεάρχης του Σωματείου μας στον Νομό Κορινθίας, Αντώνης Πέππας και το μέλος μας Νικόλαος Ροτζιώκος, με θέμα τα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο κλάδος μας.
Η συνάντηση έλαβε χώρα μέσα σε θερμό κλίμα, με την κα. Σούκουλη, να αναγνωρίζει τον δίκαιο αγώνα μας και να δεσμεύεται ότι θα προωθήσει τα αιτήματά μας, στο αρμόδιο Υπουργείο.
























