
Το Δημοτικό Ωδείο Ευρωστίνης σας προσκαλεί στην ετήσια Καλοκαιρινή του Συναυλία, μια ξεχωριστή μουσική βραδιά γεμάτη μελωδίες, δημιουργία και έμπνευση από τους μαθητές του.
Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 26 Ιουνίου 2026 και ώρα 20:30, στο Θεατράκι του Γυμνασίου – Λυκείου Δερβενίου.
Στη συναυλία θα παρουσιάσουν το έργο τους οι μαθητές από τα εξής τμήματα του Ωδείου:
- Κιθάρας
- Πιάνου
- Μουσικοκινητικής Αγωγής
- Βυζαντινής & Παραδοσιακής Μουσικής
- Σαντουριού
- Κρητικής Λύρας
Σας περιμένουμε όλους για να καλωσορίσουμε το καλοκαίρι μέσα από τη μουσική, γιατί η μουσική μας ενώνει!
























