Στη Νεμέα ο Υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, Μαργαρίτης Σχοινάς (video-φωτο)

korinthosTV
1 Min Read

Στο πλαίσιο των οργανωμένων περιοδειών στελεχών της Νέας Δημοκρατίας σε όλη τη χώρα, πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή επίσκεψη του Υπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, Μαργαρίτη Σχοινά, στην Κορινθία με στόχο την άμεση επαφή με τους τοπικούς φορείς και την ενημέρωση για ζητήματα που αφορούν τον πρωτογενή τομέα και την αναπτυξιακή πορεία της περιοχής. Αρχικά, ο Υπουργός συναντήθηκε με τον Δήμαρχο Νεμέας Κωνσταντίνο Φρούσιο, τον Αντιπεριφερειάρχη Πελοποννήσου Σπύρο Ζαχαριά, τον Περιφερειακό Σύμβουλο Μάρκο Λέγγα και τον Πρόεδρο του Αγροτικού Συλλόγου Νεμέας Δημήτρη Καραμάνη, όπου συζήτησε τα αγροτικά προβλήματα που έχουν ανακύψει στην περιοχή της Νεμέας.

Στη συνέχεια στον Αγροτικό Οινοποιητικό Συνεταιρισμό Νεμέας πραγματοποιήθηκε συνάντηση με τη συμμετοχή του Προέδρου του Συνεταιρισμού Ηλία Μάζου και του Δημάρχου Νεμέας, Κωνσταντίνου Φρούσιου.Παρών ήταν επίσης ο Αντιπεριφερειάρχης Πελοποννήσου αρμόδιος για θέματα Αγροτικής Οικονομίας, Σπύρος Ζαχαριάς, ο Αντιπεριφερειάρχης Κορινθίας, Αναστάσιος Γκιολής, καθώς και μέλη της ΔΕΕΠ Κορινθίας.Κατά τη διάρκεια της συνάντησης συζητήθηκαν ζητήματα που αφορούν την ενίσχυση του πρωτογενούς τομέα, την αμπελοκαλλιέργεια, τη στήριξη των συνεταιριστικών οργανώσεων και τις προοπτικές ανάπτυξης της Νεμέας, με ιδιαίτερη έμφαση στην ποιότητα και την εξωστρέφεια των τοπικών προϊόντων.

Share This Article