
Σε ηλικία τριών μηνών πέθανε, σύμφωνα με το onlarissa.gr, ένα βρέφος στη Λάρισα, με την τραγική είδηση, που έχει προκαλέσει θλίψη, να γνωστοποιείται με ανακοίνωση της τοπικής ομάδας.
Σε σχετική ανακοίνωση, η ΠΑΕ Λάρισας «εκφράζει την οδύνη της και τα θερμά συλλυπητήρια για την τραγική απώλεια της τριών μηνών κόρης του. Ο Θεός να δίνει δύναμη και κουράγιο στην οικογένειά του».
Προς το παρόν δεν έχουν διευκρινιστεί τα αίτια του θανάτου του βρέφους.
























