Μία φώκια έκανε την εμφάνιση της σήμερα Πέμπτη 1 Φεβρουαρίου στο λιμάνι της Κορίνθου, χαρίζοντας όμορφες εικόνες σε μικρούς και μεγάλους που βρίσκονταν εκείνη τη στιγμή στο σημείο.
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.