Πα. Μάι 3rd, 2024

Γονείς και δάσκαλοι στο Βραχάτι παίρνουν την τηλεκπαίδευση “στα χέρια τους”

Κοινοποίηση ειδήσεων

Σε μια αξιέπαινη πράξη, μέσα στους δύσκολους καιρούς που όλοι βιώνουμε, προχώρησε ο Σύλλογος Διδασκόντων του Δημοτικού Σχολείου Βραχατίου, σε συνεργασία με τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων, παρέχοντας δωρεάν τάμπλετ σε μαθητές των οποίων οι οικογένειες αντιμετωπίζουν οικονομικές δυσκολίες. Την αρχή έκαναν οι δάσκαλοι του σχολείου που διέθεσαν είκοσι πέντε (25) συσκευές και την προσπάθεια ενίσχυσε ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων με άλλες πέντε (5).

«Τα τάμπλετ δόθηκαν σε πολύτεκνες οικογένειες αρχικά», απάντησε ο Διευθυντής του σχολείου Χαράλαμπος Ανδρικόπουλος, όταν τον ρωτήσαμε για τα κριτήρια με τα οποία διατέθηκαν οι συσκευές. «Κατόπιν δώσαμε συσκευές και σε περιπτώσεις παιδιών όπου υπήρχε ανάγκη σύμφωνα με τη γνώμη των εκπαιδευτικών. Μέχρι στιγμής έχουν εξυπηρετηθεί 25 οικογένειες και γίνεται προσπάθεια να βρεθεί η λύση και για τις λίγες ακόμα που απομένουν, με τα 5 τάμπλετ που διέθεσε ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων. Με αυτή την ευκαιρία θα ήθελα να ευχαριστήσω τόσο τους δασκάλους του σχολείου μας γι αυτή την κίνηση, όσο και τους γονείς που ανταποκρίθηκαν σε αυτό το δύσκολο κάλεσμα. Η αλληλεγγύη ανάμεσά μας έχει βοηθήσει πολλά παιδιά να παραμείνουν στις τάξεις τους, έστω και εξ αποστάσεως».

Από την πλευρά του, ο πρόεδρος του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων Δημοτικού Σχολείου και Νηπιαγωγείου Βραχατίου, Παναγιώτης Καλπαξής δηλώνει στο Vrachati.gr: «Κάναμε μια προσπάθεια να συμπληρώσουμε την πρωτοβουλία του Συλλόγου Διδασκόντων του σχολείου μας και προσφέραμε 5 τάμπλετ από τα χρήματα του ταμείου μας. Θέλουμε να σταθούμε δίπλα στους γονείς και στα παιδιά μας, θεωρώντας ότι δεν είναι δεδομένη η δυνατότητα κάθε οικογένειας να διαθέτει ούτε τις γνώσεις, αλλά ούτε και τα χρήματα για να καλύψει αυτήν την έκτακτη ανάγκη. Είναι κάτι για το οποίο έπρεπε να έχει συνδράμει η πολιτεία και κληθήκαμε οι γονείς και οι δάσκαλοι να καλύψουμε το κενό. Όπως ακριβώς έγινε και με τις μάσκες, που ακόμα τις περιμένουμε».