Τρ. Μάι 7th, 2024

Oλοκληρώθηκε το 40ό Ράλλυ Σπριντ Κορίνθου

Κοινοποίηση ειδήσεων

Με άξιους νικητές τους Πάνο Ισμαήλο-Κωνσταντίνο Σούκουλη ολοκληρώθηκε το 40ό Ράλλυ Σπριντ Κορίνθου που διοργάνωσε η Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Κορινθίας (Α.Λ.Α.Κ.). Ο αγώνας διεξήχθη στην Ειδική Διαδρομή «Χιλιομόδι», συγκέντρωσε 37 πληρώματα, με 29 από αυτά να τερματίζουν νωρίς το απόγευμα της Κυριακής στην πόλη της Κορίνθου.

Όντας ταχύτεροι και στα τρία σκέλη του αγώνα, οι Πάνος Ισμαήλος-Κωνσταντίνος Σούκουληςκατέκτησαν δικαιωματικά την πρώτη θέση στον τρίτο αγώνα του φετινού Κυπέλλου Χώματος, με τον οδηγό να πετυχαίνει την πρώτη νίκη στην καριέρα του σε επίπεδο γενικής, δείχνοντας εμφανή σημάδια βελτίωσης στους τελευταίους αγώνες. Με αυτό τον τρόπο, το πλήρωμα του MitsubishiLancerEvoIX κράτησε ζωντανές τις ελπίδες για κατάκτηση του κυπέλλου και όλα θα κριθούν στον Πύργο στα μέσα Νοεμβρίου. Οι Παναγιώτης Παραδείσης-Κωνσταντίνος Ποιμενίδης ήταν έξω από τα νερά τους καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα, μην μπορώντας να ακολουθήσουν το ρυθμό των νικητών, τερματίζοντας στη δεύτερη θέση με το ασημί MitsubishiLancerEvoIX. Το βάθρο συμπλήρωσε ο 24χρονος “Flandy” στην πρώτη του επαφή με το FordFiestaRally3. Με συνοδηγό τον Κώστα Στεφανή, βελτίωσε τις επιδόσεις του ειδική με ειδική και απέκτησε πολύτιμη εμπειρία ενόψει της νέας χρονιάς.

Στην F2, ανέλπιστη ήταν η επικράτηση των Θεόδωρου Τσάκαλου-Απόστολου Κοτρώνη οι οποίοι εκμεταλλεύτηκαν τις εγκαταλείψεις των πρωτοπόρων και στο τέλος ήταν αυτοί που χαμογέλασαν. Το δίδυμο που τερμάτισε στην τέταρτη θέση γενικής, οδήγησε χωρίς λάθη το FordFiestaR2 και έκανε σημαντικό βήμα για κατάκτηση του Κυπέλλου στην κατηγορία. Επιτέλους τερμάτισαν οι εντυπωσιακοί Θεόδωρος και Δημήτρης Πανούτσος (FordFiestaR2), ολοκληρώνοντας το 40ό Ράλλυ Σπριντ Κορίνθου στην πέμπτη θέση γενικής και στη δεύτερη στα δικίνητα. Στην έκτη θέση βρέθηκαν οι Άρης Τσάτσαρης- Αναστάσιος Κακογιάννης, οδηγώντας μία όμορφη ToyotaCelicaGT-4, εμπρός από τους Γιώργο Αγαθοκλέους-Σάββα Ζάκουμε Peugeot 208 Rally4. Το Κυπριακό πλήρωμα δυσκολεύτηκε στο Χιλιομόδι, τερμάτισε τρίτο στην F2 και με αυτή του την επίδοση έχασε σημαντικό έδαφος στη μάχη του Κυπέλλου στην κατηγορία. Σε φάση εκμάθησης της χωμάτινης επιφάνειας είναι ο Κωνσταντίνος Ζυγογιάννης, ο οποίοςμε συνοδηγό τον Νικόλαο Τσέλλο(MitsubishiLancerEvoIX), τερμάτισε όγδοος, μόλις στον δεύτερό του αγώνα στο χώμα. Ένατοι γενικής και πρώτοι στη C6 ολοκλήρωσαν τον αγώνα οι Αθανάσιος Τσάκαλος-Σπύρος Τσέλιος (ToyotaYaris) που τέθηκαν επικεφαλής στην κατηγορία τους από την πρώτη ειδική διαδρομή, χωρίς να απειληθούν από τους αντιπάλους τους. Την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσαν οι ΠυργιώτεςΙωάννης Γιαννακόπουλος-Ιωάννης Φωτεινογιαννόπουλοςμε FordFiestaR2.

Στη C6, τους νικητές ακολούθησαν οι τοπικοί Κωνσταντίνος Τούσουλης-Κωνσταντίνος Παπαδάς (ToyotaYaris), με τα αδέρφια Στέλιο και Παναγιώτη Κόκκινο στην πρώτη τους επαφή με το ToyotaYaris να τερματίζουν τρίτοι, εμπρός από τους Νίκο Σωτηρόπουλο-Βαγγέλη Μούκα, οι οποίοι είχαν αρκετές, ευτυχώς χωρίς αρνητικές συνέπειες, εξόδους με το NissanMicraK11. Στην κατηγορία C4, πρώτευσαν οι Αναστάσιος Αναστασόπουλος-Αχιλλέας Παρασκευόπουλος (ToyotaCorollaAE92), οι οποίοι κατάφεραν να κρατήσουν πίσω τους τουςΓιώργο Μανέτα – Ανδρέα Αδαμόπουλο με ToyotaCorollaAE111.

Άτυχοι στάθηκαν οι «Mider»-Αδριανός Νάσσος που θα μπορούσαν να διεκδικήσουν τη νίκη εάν δεν είχαν επαφή με βράχο που «πλήγωσε» τον τροχό του MitsubishiLancer ένατης γενιάς στις αρχές του δεύτερου σκέλους, στην προσπάθειά τους να τεθούν επικεφαλής στον αγώνα. Το πλήρωμα από το Ναύπλιο πέτυχε την δεύτερη καλύτερη επίδοση στο πρωινό σκέλος, στη συνέχεια αντεπιτέθηκε, ωστόσο τέθηκε νωρίς εκτός συνέχειας. Στους άτυχους συγκαταλέγονται επίσης οι Σάββας Λευκαδίτης-Βαγγέλης Ακράτος, οι οποίοι τούμπαραν με το Peugeot 208 Rally4, αφού είχαν τερματίσει στο δεύτερο σκέλος κι ενώ βρίσκονταν στη δεύτερη θέση (!) γενικής και στην πρώτη της F2. Λίγα χιλιόμετρα πριν τον τερματισμό, το διαφορικό του ToyotaStarlet που οδηγούσαν οι Αντώνης Δημόπουλος-Ευθύμιος Σκαλτσάς είχε διαφορετική άποψη, με αποτέλεσμα να φύγουν άπραγοι από την Κόρινθο κι ενώ ήταν στην κορυφή της F2.

Χορηγοί  του 40ουΡάλλυ Σπριντ Κορίνθου ήταν η ΑΣΗΜΑΚΗΣ Ανταλλακτικά Αυτοκινήτων και ηENEOS Λιπαντικά.

Υποστηρικτές ήταν το Επιμελητήριο Κορινθίας, η εταιρία Οικονόμου techpaperhome, η ΗatΚarService ΑΕ και η ΤrailtrackLive.